måndag 5 januari 2015

Vita soffor igen!

Hej på er!
Hur har ni det? 
Snart sätter vardagen fart igen!
Våren kanske är här fortare än vi tror!

Precis innan julhelgen hann jag sätta på vita överdrag 
på sofforna igen! 
Har tänkt det såå länge men har helt enkelt inte hunnit med! 
Jag vet inte hur många vita överdrag jag har 
men nu köpte jag nya igen! 
Köpte även IKEAs Indira överkast som jag delade på hälften som nu ligger som "skydd" i varje soffa. Skönt att kunna tvätta bara det om fläckar skulle uppstå! 
Ska faktiskt till IKEA idag & köpa ett till för 
att byta med då man tvättar det andra! Syns inte så bra på bilderna men ska ta nya så jag kan visa er! 

Bricka på bordet är en favorit 
med silverljusstakar på.



Kuddarna i bakrunden kommer från 
Chhatwal & Jonsson 
samt PB Home.

Ha det gott!
Kram
Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar