onsdag 14 januari 2015

Tulpanens dag!

Hej fina!
Hoppas ni mår bra!
Blir så glad över att ni flitigt 
tittar in hos mig!
T A C K !

Tänk så härligt att det är tulpanens dag i morgon torsdag!
Tulpanen är en blomma som jag verkligen älskar! 
Helst vita!
Men rosa, lila, röda och svarta är oxå fina!

På fredag & söndag kommer jag att sälja 
tulpaner styckvis för 3kr/tulpan i min lilla butik! 
Förhoppningsvis i fortsättningen oxå!
Varmt välkomna till
HOME BY LOTTA LILLA BUTIK
ALICE TEGNÉRS VÄG 20
TULLINGE
Fredag 14-18
söndag 11-15




Kram
Lotta

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!

    Älskar också tulpaner! Så fina!
    Just nu pryder en rosa tulpanbukett soffbordet och får hela rummet att se inbjudande ut tycker jag. Tänk att det räcker med lite blommor för att fräscha upp:)
    Hoppas det gått bra för din lilla butik i helgen!

    Stor kram från Sofi

    SvaraRadera