lördag 19 december 2015

December

Hej fina ni!
Galet vad tiden rusar i väg! Snart är Julen här!
Passa på Julrea i min webbutik homebylotta.se/ 
samt i Home by Lotta Lilla butik

Nu i december jobbar jag mån-tor och så har jag öppet i butiken
fredag, lördag & söndag. 
Så det blir inte så mycket ledig tid för mig. 
Det har även varit lite andra evenemang 
som ett event i onsdags & i går fredag var 
Emmma stylist & Cici fotograf här hemma och fotade Julreportage! Superkul verkligen! 
Fick såå mycket inspiration av dessa duktiga tjejer!


Julrosor & hyacinter hör till december!

Har ni sett vilken fin stjärnljusstake som
en go vän till mig har tillverkat i armeringsjärn!
Den finns att köpa i min Lilla Butik!

Önskar er en fortsatt fin december!

Kram
Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar