fredag 6 februari 2015

Majas Lyktor!

Go´morgon!
Hoppas att ni har det bra!
Själv har jag någon liten hosta & i förrgår trodde jag 
att jag skulle bli riktigt sjuk! 
Hade feberfrossa & kände mig allmänt hängig. 
Men efter en natts sömn kände jag mig mycket bättre! 
Tur var ju det för i veckan kom de fantastiskt fina lyktorna som berör från Majas Cottage till min lilla butik! 
De gör egendesignade ljuslyktor som säljs till både privatpersoner & återförsäljare med förmån till Barncancerfonden!

När jag var i startgropen av att starta min lilla butik var det 
Petra jag först kontaktade som driver Majas Cottage 
för förfrågan att bli återförsäljare av hennes lyktor.
Känns fint att kunna göra något för att hjälpa!

Lyktan Big Love 
är designad av duktiga 

Home by Lotta Lilla Butik
Alice Tegnérs Väg 20 Tullinge
 öppet idag fredag 14-19 & på söndag 11-15.

TREVLIG HELG!
Kram
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar