söndag 17 februari 2013

Sticklingar..

..köpte jag på Plantagen i fredags. 
Det ska bli spännande att se när de växer till sig!

Just nu ligger det massor av snö kvar här 
men man hoppas ju att våren ska komma 
inom snar framtid!

Har ni några projekt på gång?? 

Här finns det allt möjligt att göra.. 
så som att tapetsera klart i köket, 
mura runt spisen, 
kakla ovanför spisen med mera!
Får se vad vi starar med.

Jag valde vita pelargoner. 
En utav dem var en doftvariant!

Ha det fint i veckan som kommer!

Kram
Lotta

6 kommentarer:

  1. Åå va mysigt! Inte visste jag att man kan köpa sticklingar..;)
    Så fint det var med dem där i det lilla växthuset..
    OM vi har några projekt på gång...jaaa..huuuuva...alldeles för många.
    Vet inte i vilken ände man ska börja i.
    Ha en ny fin vecka!
    kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst! Det är första gången jag har sticklingar så vi får se om de klarar sig! ;)

      Ha det fint!

      Kram
      Lotta

      Radera
  2. Hejsan!
    Har precis börjat med Instagram och till min glädje hittade jag dig med alla vackra bilder från ditt hem och även din härliga blogg!
    Vilket trevligt litet växthus så trevligt att driva upp sina egna pelargoner!
    Önskar dig en fin onsdagskväll!
    Kramar
    Raina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Men vad kul och vad glad jag blir!!
      Tusen tack!!

      Ha det fint!

      Kram
      Lotta

      Radera
  3. Så fint dina sticklingar bor! Plockade själv in en av mina övervintrade pelargoner, kan väl lätt säga att de inte är lika frodiga som dina=)
    Kram
    A

    SvaraRadera
  4. Åh tack ja det är trevligt med små växthus..men tänk om man någon gång kan ha ett stort ute i trädgården!

    Lycka till med dina övervintrade pelargoner! Tyvärr så överlevde inte de jag hade..

    Ha det fint!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera